Thursday, November 26, 2009

SMT PENDANG KE KOLEJ MATRIKULASI - 36

Assalamualaikum wbt

Hari ini staf sokongan ramai yang bercuti, tinggal PAP dan Juruteknik. Saya tak bercuti. Beberapa pekerja kontrak datang untuk modified bilik Pengarah Kolej Matrikulasi dan bilik Timbalan Pengarah. Kelmarin dokumen-dokumen dari bilik tersebut telah dialih ke satu bilik yang dikhaskan untuk simpan dokumen SMT Pendang.

Satu demi satu bahagian SMT Pendang diubahsuai menjadi bahagian Kolej Matrikulasi. Rasa sedih tetap ada tengok bilik diubahsuai menjadi kolej Matrikulasi. Seperti yang saya kata dulu, saya tidak menyekat pembangunan, saya tidak membantah 'naik taraf'. Cuma rasa sedih sahaja. Perasaan itupun sekejab sahaja saya gerenti. Cuba kita lihat gambar yang saya muatkan dalam artikel ini, tentu ada seronoknya...

Takkan dah lupa dengan abang kita ni..., lupa nama..
Gambar masa kursus

Gelak sakan nampak !

Arahan dan Lakonlayar.

Pertandingan rekacipta KAT di SMT Bachok

Nak pi mana ramai-ramai ni ?

Ini saya masa kurus tahun 2006-2008


Bersambung...

No comments:

Post a Comment