Wednesday, November 18, 2009

SMT PENDANG KE KOLEJ MATRIKULASI - 31

Assalamualaikum wbt.

Seperti biasa sebelum peperiksaan SPM SMT Pendang akan mengadakan bacaan Yassin dan solat hajat, memohon daripada Allah swt, supaya mendapat kejayaan cemerlang dalam peperiksaan SPM. Ramai ibubapa datang, kita jemput bersama siswa-siswi Kolej Matrikulasi Teknikal. Majlis tersebut diadakan pada 12 Nov 2009. Terima kasih kepada semua yang hadir dalam majlis tersebut.
YDP PIBG memberi ucapan dalam majlis tersebut, YDP ini adalah NYDP tahun 2004 dulu, masa sekolah baru buka dia jadi NYDP, masa sekolah nak tutup dia jadi YDP, saya percaya yang dia percaya bahawa SMT Pendang tetap ada istimewa tersendiri sebab itu beliau menghantar anak beliau belajar disini.
Pada hari Ahad 15 Nov 2009 seperti tahun-tahun sebelumnya kami mengadakan Majlis Restu Ilmu, dimana pelajar memohon dari restu dari guru-guru mereka. Adab belajar/menuntut ilmu kena ada restu guru.

Pada 17 Nov 2009 kami mengadakan jamuan perpisahan STEP 2009, adalah makan-makan banyak.Gambar kurang jelas, harap maaf. Minta tuan/puan hadiahkan Al Fatihah kepada Arwah ibu Pn Haslina yang kembali kerahmatullah pada petang 17 Nov 2009, selepas majlis perpisahan saya sempat menziarahi jenazah..

Pada 18 Nov 2009, peperiksaan SPM dah bermula, guru-guru nampak dah mula angkut barang peribadi sahaja kedalam kereta, barang bukan peribadi depa tak angkut, pukul 2.00 ptg ada mesyuarat Staf Sokongan. Pagi besok nak beri taklimat tutup sekolah kepada guru-guru pula.

Sekian, terima kasih.

Bersambung...

No comments: