Monday, December 28, 2009

SMT PENDANG KE KOLEJ MATRIKULASI - 40

Assalamualaikum wbt.

Bertemu kembali, hari-hari terakhir tahun 2009 ini tak ada apa-apa yang hendak dilakukan. Nak merancang untuk tahun depan, tak perlu buat, nak buat takwim tahun depan pun tak perlu, nak buat pengagihan tugaspun tak perlu, jadi buat kerja-kerja yang patut sahaja. (penerangan: tak perlu buat sebab sekolah nak tutup dan saya akan bertukar ke sekolah baru)

Cerita sikit,

Pada 17 hingga 19 Dis 2009 saya membawa anak-anak ikut rombongan staf sokongan sekolah ke Kuala Trengganu dan Kelantan. Isteri dan dua anak kecil saya tak dapat ikut kerana anak paling kecil selsema. Dulu saya janji dengan anak-anak tahun 2009 saya akan melawat Terengganu, awal tahun tak dapat pergi, pertengahan tahun tak dapat pergi, namun di penghujung tahun , dapat juga saya tunaikan janji tersebut, Alhamdulillah.

Pergi dengan menggunakan bas SMT Pendang, sebelum bas diserahkan kepada SMT Langkawi, van telah diserahkan kepada PPA Batu Pahat. Sekolah-sekolah lain yang berkenaan telah pun datang ambil habuan masing-masing.


Gambar; Tn Hj Zakaria Md Noor Timb Pengarah BPTV menyerahkan bas kepada PKKo SMT Langkawi pada 28 Dis 2009. Kebetulan mereka datang ambil pada tarikh yang sama dengan kunjungan Timbalan Pengarah, jadi dia lebih berhak untuk serah kepada SMT Langkawi.

Hari ini bukan bas saja yang diserahkan, malah Sekolah Menengah Teknik Pendang pun turut diserahkan kepada Pengarah Kolej Matrikulasi Teknikal Kedah, berkuat kuasa 1 Jan 2010.


Semasa sesi perbincangan dan penyerahan beberapa persetujuan disepakati. (tak boleh dinyatakan disini).


Timbalan Pengarahpun dah maklum saya kena sekolah mana. Hai nasib badan.

Sekian, terima kasih.

Bersambung.

No comments:

Post a Comment