Friday, July 5, 2013

TV3 paling tidak guna , padanlah di panggil TV 3 suku

Assalamualaikum wbt.

TV3 milik Umno labelkan Presiden Morsi sebagai diktator.. sungguh jahat perbuatan mereka. Terbukti Umno adalah agen Amerika yang sebenarnya.  Jika mereka adalah Islam sudah tentu satu kenyataan membidas tindakan rampas kuasa tersebut. Sebaliknya menyepi sahaja.


TV3 cuba menanam dalam fikiran  Rakyat Islam Malaysia bahawa orang yang berjuang Islam akan menjadi dictator dan gila kuasa. Tuduhan dictator kepada Morsi akan terpalit kepada TGHA dan PAS.

Jika PAS memerintah mereka juga akan menjadi dictator. Cuma secular sahaja yang kononnya baik dan demokratik, Peliknya orang Islam pendokong secular tetap mahu mengaku diri mereka juga pejuang Islam.

Kita sepatutnya bergembira dengan kedatangan Ramaddan, namun terpaksa merasa sedih, apabila sebuah kerajaan yang mahu kembali membela Islam di jatuhkan dengan alasan yang kecil sahaja.

Jika Mubarak melakukan kekejaman 30 tahun, Gamal Nasir  malah Firaun telah melakukan kekejaman di Mesir, Sang Morsi yang baru setahun memerintah dianggap melakukan kekejama terhadab mereka yang mahukan “kebebasan”

Hati Islam mana yang tidak terluka jika orang yang mahu mempertahankan Islam dijatuhkan. Sudah tentu yang menjatuhkan nya adalah seorang yang cenderung kearah KEKAFIRAN / KUFUR.

Sipekak dan sibuta Islam sahaja yang menyokong rampasan kuasa tersebut.

No comments:

Post a Comment