Wednesday, February 8, 2012

Sikit pasai lembu

Assalamualaikum wbt.

Mengapa saya pergi ke Mekah tiga kali dalam dua setengah bulan? Kerana saya takut kepada Tuhan, saya minta petunjuk dan bimbingan dari Allah," kata Shahrizat, yang juga Menteri Wanita, Keluarga dan Pembangunan Masyarakat.



1. Hang pa kena faham kalau tak pi Mekah mesti tak takut tuhan
2. Oleh kerana takut tuhan , tak masuk akai, saya akan seleweng duit RM 250 juta
3. Bukan saya seleweng, dapat cara betui, ikut suka syarikat le nak beli apa,beli kondo buat sewa, untung sewa kondo, masuk dalam akaun syarikat dapat le cover lembu yang tak beranak.


hjlutfi-choras; itu lah depa, duit untuk segala-galanya. ingat , Kaabah bukan batu berhala, susah hati datang menghadap Kaabah, dalam Kaabah tak ada Allah, kalau nak dapat hidayah kena bermohon kepada Allah di mana sahaja berada dan keadaan, kalau nak dapat bimbingan Allah, kena mula membaca kitab-kitab, fekah, tauhid,tasauf, munakahat, jinayat, muaamalat dan lain-lain lagi disiplin ilmu Islam. Barulah terbimbing.

No comments:

Post a Comment